Vestfold: Noen i vestfold som har vært borti pioneer flippskjerm cdspiller?

Anbefalte innlegg

Kunne trengt noe hjelp.. alt av musikk blir spilt på cd-spilleren.. men når jeg hiver inn en dvd. så kommer bare lyd med ikke bilde?

noen som har vært borti dette? denne er ett år gammel.. om det er noen i sandefjord som vil ta turen å hjelpe, så hadde det vært veldig flott :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne trengt noe hjelp.. alt av musikk blir spilt på cd-spilleren.. men når jeg hiver inn en dvd. så kommer bare lyd med ikke bilde?

noen som har vært borti dette? denne er ett år gammel.. om det er noen i sandefjord som vil ta turen å hjelpe, så hadde det vært veldig flott :)

 

Det er en ledning på den som skal koples til (brems/håndbrekk) el lignende slik at skjermen ikke virker når du kjører.

Ring importøren og spør hva som skal til for å få skjermen til å virke når du kjører.

 

Ps. Hadde samme problem med en CUBE spiller i min bil, men det er nå ikke noe problem for annlegget er stjålet : bråk :: bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å sendte ledningen som skal på brekket rett på jord istedet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjermen virker.. men det kommer ikke bilde, bare lyd fra en dvd film og musikken virker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men hvis ikke denne kablen er tilkoblet får man ikke bilde. er du sikker på at du har lagt denne til jord, jeg bare hekta den inn sammen med jordinge til spillern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er hektet til jord :) men fortsatt ikke bilde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk oppsettet på regionskode, tv system (nicam/pal) og lignende. kan bli sort skjerm med lyd hvis dette er stilt inn feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.