#1 Skrevet April 16, 2008 Hei Hvor er det G69 sensoren sitter på innsuget på AAN motoren,har fått feilkode på denne: mad : Er det den som sitter mot front av bilen eller mot torpedo veggen???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Det er denne feilkoden jeg fikk opp: 00518:Throttle Position sensor (G69) open or short to b +/short to ground/signal too high/signal too low/invalid signal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Dette er vel følern som sitter på spjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 Er det denne du mener???(den jeg trodde det var: rolleyes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 Det er den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2008 Takker;) Da er det bare å se om jeg finner noen åpenbar feil,og eventuelt se om smøring hjelper: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 Da har jeg gått over den og det virker som det hjalp. Men er det noen som har justert denne sensoren før???(mistenker at den sto feil før også) Skal "klikket" komme akkurat når spjeldet lukker seg helt,eller skal det komme litt føre/litt etter??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 skal komme akkurat i det den lukker seg ja....den bryteren skal gi hjernen beskjed om at du er på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2008 Det var det jeg trudde ja, Bilen går jevt på tomgang når jeg starter den,men etter litt kjøring så "detter" den litt for laft på tomgang før den henter seg opp igjen,og etter å ha vist en BMW att en ikke bør yppe så sto den å jaget opp og ned på tomgang helt til jeg stoppet å startet den igjen,da var alt bra! Kan "litt" feil justering av G69 forårsake dette,eller er det et tomgang regulator problem: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2008 Tipper du skal prøve å rense tomgans motoren skikkelig jeg....ellers er det ikke sikkert du har fått justert den helt 100....neste gang den jager prøv og gi litt gass og dra spjellet så langt tilbake du kan...se om det hjelper...gjør det det kan du prøve å justere spjellet en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2008 Takker: vinke : Da er det bare å trå til imorgen igjen,og håpe på bedring: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...