Nord-Trøndelag: Verdal Motorsportsenter

Anbefalte innlegg

Halløisen grabbar...

 

Ser på Trønde-Avisa sine nettsider at de virkelig holder på å realisere planene om et motorsportsenter i Verdal. Sak i T-A

 

Er det noen i lokallaget som har noe mere informasjon om størrelse og slikt på denne??? Hvis dette blir større og bedre enn Lånke blir jeg veldig fornøyd.

 

Vi har hatt litt for mange ulykker med ungdommer i distriktet i det siste, så det er bra vi får et slikt senter nå, slik at ungdommen får kjørt fra seg litt...

 

Men jeg håper at banen(e) blir såpass at det går med litt banekjøring også da... Ikke bare lek og moro i noen svinger... Slik at de med RWD får ligge bred i svingene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir mere bilcross bane en asfaltbane :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt om dette på lenge , men det var snakk om bare grusbane for noen år siden..... men nå ser det ut til at de satser på skikkelig greier :) ,Håper virkelig dette bli til , for vi kunne trengt en skikkelig bane...... Lånke er jo bare ræva...

 

Men vet at folk i tromsdalen har klaget på dette , pga muligheter for støy.. :( ... (det ligger allerede en aktiv skytebane der, et stort militært fjellanlegg , et sorteringsverk og en søppelfylling ;).... )¨

Så en Bilbane tror jeg nok ikke vil være så mye til bry... :(

 

Men det er jo alltid noen som er i mot bilkultur..... , la oss nå håpe at disse blir satt på plass : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra den blir så langt unna fjord og fjære da... Slipper vi hvertfall allt maset fra fugletittere og slike...

 

For 50 mill burde man vel få mere enn x-antall meter med grusbane...

 

Tross allt viril ungdom med 30-profil som vil få ut av seg råskapen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men... ingen som har kommet over noe tegninger av banen??? Prøvde å tyde litt av det bildet som var på t-a.no, men vanskelig å se...

Ser ut der som om at det blir flere mindre baner som henger litt sammen, samt en "drag-stripe"... Kanskje det er håp for denne banen da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De siste tegningene som jeg så i T-A for ei god stund sida, hadde ingen asfaltbane hvertfall..

Mulig drag-stripa hadde asfalt, men husker ikke sikkert :P

 

EDIT: Jeg fant, jeg fant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humm ,velvel..... får vel dra ivei å se på dragrace da.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir fast dekke på en hel bane da... slik at det er muligeheter for å arragere noe banekjøring det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får vel stille i 4wd-klassen Bård Even ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke sånn ut Erik :(

 

Kunne vært gøy med en asfaltbane, gidder liksom ikke dra 90`n rundt på grusen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.