#26 Skrevet April 18, 2008 Hei Jostein eg klarte ikkje å sende tilbudet til deg på mail, men prøver igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 25, 2008 Da har eg fått priser på service også, vart gjort ein del på 96xxx ved kambytte så kjem greit ut av da.. 60'km service : 6384,- atf-olje, sil etc:5863,- ca 12200,- inkl mva.. på berge &co sogndal, siden eg har garanti påmotoren så blir da vel til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 25, 2008 Jeg har enda ikke tatt servicen. Har kjørt veldig lite i sommer og høst så har enda ikke passert intervallet. Men jeg har undersøkt mer i Sverige og i Tyskland. Audi i Kiel skal ha 1600 EURO for jobben, så det blir nok til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 25, 2008 Jeg fikk gjort/byttet følgende på min: Vannpumpe Termostat Reg.reim med strammere mellomservice bytte toppdekselpakning simmerring utgående aksel girkasse oljeskift tiptronic med filter Alt dette for 21627,- hos Auto-Sentrum i Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 25, 2008 (endret) Kjøp deler for noen tusen ta registerjobben selv http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133059 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 25, 2008 Hehe, ja, er en billig bil vi har:) Glad jeg skrur selv! Opel hovedservice koster 6500:) Jeg gjorde denne jobben til svigerfar, kom på ca 10 i deler, men da var d noe bremseklosser og et stag med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 14, 2008 Denne tråden var vanskelig søkbar, så dette innlegget tar kun sikte på å forbedre dette. 2,5 tdi 2,5tdi AFB AKN AKE 150 hk 180 hk V6 A6 regrem registerrem reg.rem registerreim vannpumpe løpehjul strammehjul venderull pris priser Sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg fikk gjort/byttet følgende på min: Vannpumpe Termostat Reg.reim med strammere mellomservice bytte toppdekselpakning simmerring utgående aksel girkasse oljeskift tiptronic med filter Alt dette for 21627,- hos Auto-Sentrum i Bergen Jepp, da var det gjort her også. Full service 120.000km Reg.reim og sim.ring + noen løpehjul som var skjeve Automat olje som vel ikke var nødvendig Div.småtteri Kr. 13447! Mycket nøjd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 19, 2008 Jepp, da var det gjort her også. Full service 120.000km Reg.reim og sim.ring + noen løpehjul som var skjeve Automat olje som vel ikke var nødvendig Div.småtteri Kr. 13447! Mycket nøjd! Se her ja, hvor endte du opp med å ta denne servicen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 19, 2008 (endret) Se her ja, hvor endte du opp med å ta denne servicen? Jeg var så heldig å komme over http://www.Vikanbil.no i Kongsberg via en kollega på jobb. Utrolig service og til mer realistiske priser enn alt annet jeg kunne finne! Det er trygt og godt å legge bilen i hendene på noen som kjenner Audi ut og inn!!! Leverte bilen på morran, og var ferdig samme dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...