#1 Skrevet April 16, 2008 Hei! Hvor ligger pollenfilteret på denne type bil? Vet heller ikke om det er vanlig filter eller kullfilter på disse. Takke for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Som på de fleste andre biler, så ligger det under plastdekselet foran frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Takk takk, men jeg har ikke bilen her selv, bare prøver å hjelpe en kollega som ikke finner det! Har du en litt bedre beskrivelse? Høyre eller venstre side f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 Takk takk, men jeg har ikke bilen her selv, bare prøver å hjelpe en kollega som ikke finner det! Har du en litt bedre beskrivelse? Høyre eller venstre side f.eks? Det ligger på passasjersiden under ett plastdeksel.. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 bare å åpne pansret. Så ligger det på høyresiden under plastdekslet. Du bestemmer jo selv om du skal ha kull filter eller ikke. Er bare tull å kjøpe kull filter med mindre man har asma eller noe slikt. koster 5 ganger så mye for et kull filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Heisann! Tusen takk for fin info alle sammen! Da tenker jeg nok det skal ordne seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...