#1 Skrevet April 16, 2008 Driver og montere noen powerflex foringer bærebrua, men ble litt usikker på hvem vei den skal sitte... Gidder ikke presse den inn for så og måtte ta den ut igjen. Har tatt noen bilder som jeg håper hjelper litt... Alt 1: Denne jeg trur er riktig alt 2: Veit bildene ikke er så gode men hvis noen veit så post svar her Har også et spm om stabstaget mitt, hvem er riktig vei og montere? Alt 1: denne ser vel best ut, mener det skal være denne veien alt2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Stabstag må vertfall bakover, ellers får du ikkje åpnet ekspansjonstanken til vatnet, og foringen kan du vel sjekke på eksisterende bærearm for og sammenligne? men noko seie meg at alternativ 2 er rett på foringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Jepp tenkte meg det ang stabstag... problemet med foringene er at de er helt forskjellig fra de orginale som satt der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 Ingen av alternativene. Foringen skal stå inni bærebroa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Ingen av alternativene. Foringen skal stå inni bærebroa. hihihi: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 LOL... Har fått fikset det.. tråden kan stenges... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...