#1 Skrevet April 16, 2008 lurer på hvor den følern ligger henne på min S4 92 mod. har olje trykk men ikke olje temp, har hørt at det er samme føler til dem, er det rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2008 Oljetempen ligger helt foran i bunnen av blokka (på oljepumpa) ledningen går over fra "strut mount" det fremre motorfestet, trykkføleren ligger under innsuget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2008 Sitter to trykkfølere i blokka under innsuget. Den med to ledninger er til instumentet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2008 jepp har funnet den med di 2 ledningene, er den bare til olje trykket? ikke olje temp? ok den følern som ligger på andre siden den har jeg ikke sett, det må undersøkes.. skulle gjerne ha hatt olje temp i funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2008 der har jeg funnet den.. takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...