Anbefalte innlegg

Hører etter her jeg, sikkert noen som kan hjelpe:)

Men i dumper, kommer "klakke" lydene fra forstilling. På gammlebilen var det no stab. stag som måtte byttes(stag med kuleledd i ene enden, og gjengeparti i andre, mener jeg å huske.)

Noen som kan si her hvilken deler som evt må byttes etter hva jeg prøvde å forklare her?:)

Dette gjelder en A3 1998 mod. Fwd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert enten en styrekule eller en bærearmsforing som synger på siste verset.. Har bytta alt av slikt på min A4 opp gjennom årene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikkeno slikt at det er annerledes forstilling på A3 og A4 da? Multilink på A4 å slikt? Så litt annerledes, eller er det samme deler for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, vet ikke helt. Men du har vel bærearmer og styrekule fordet. Vet at dette har vært svake deler på eldre A4, men ikke sikkert på A3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. klart jeg har;) Men bare hørte at det var helt forskjellig opplegg i fra A4 til A3. Men uansett, så må de "klakke" lydene bort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, stemmer som du sier. A4 har multilink, mens a3 har mcpherson.

Standardfeil ved klunking i forstilling på a3 er slitte indre stabstagsforinger. Kan selvfølgelig være andre ting i forstillinga også, men du må nesten sjekke dette skikkelig for å vite sikkert. Tipper enn så lenge stabstagsforinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg prøve på det hvertfall og få byttet de, så takke for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vere alt fra bærekuler, stabstagforinger, lenkearmer og endeledd/styreledd indre eller ytre... Dette er det som oftest pleier å ryke;) kjapt å finne ut av når man først får bilen opp i høyden!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.