#1 Skrevet April 17, 2008 Er det normalt at man må justere høyden forskjelling på alle demperne. venstre bak er justert 1 høyere enn høgre foreksempel for å få det ligt med hjulbue samme fram men der e det justert litt høyere på venstre side Er det slik?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 Hørtes litt merkelig ut. Har du like fjærbenslager på alle hjul? Er forskjell på hvor mye de ulike typene bygger i høyden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 har nok like lager, nye er de å..... kan det ikke ha noe med tyngde punkt osv da??? syns det dær e litt rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 På de 3 bilene jeg har montert justerbart på har det vært slik. det har vært Golf 2, Golf 3 og A6. Når jeg målte og justerte likt med gjenger på hver side så ble bilen skjev. så måtte justere mer ned på den ene siden for at det skulle bli rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 godt å hør, da e det kanskje sånn da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Det er sånn på min også,så jeg må finjustere det litt mer før det blir perfekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2008 Hvor måler dere høyden for å få den mest nøyaktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2008 senter av felg til hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2008 Husk å koble fra kregningsstagene når høyden justeres. Etterpå må man evt lage justering på drop-linkene hvis det ikke passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...