#1 Skrevet April 17, 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan det er å ta ut bakrauta på min S2 avant? Er den limt? Har fått noe rust helt inntil vinduet som jeg må få tatt skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 er limt ja.brukte en bryteblad kniv og skar rundt vindu på innsiden av rute. var ingen problem det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 Ok. Ser ut til at det er greit å komme til med kniv blad iom at det ikke er noe karosseri på sidene av vinduet. Er det bare å trekke av lista rundt vinduet først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 ta av plasten på innsiden av luka først. den listen på utsiden fårdu ikke av før ruta er ute. pass på den lista forden får du ikke tak i lenger løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...