#1 Skrevet April 17, 2008 Er det noen som er interessert i å være med i lokallagsstyret vårt? Vi trenger (minst) en person som er villig til å ofre seg litt for lokallaget til å være med i styret, slik det er nå med to mann er litt lite. Det er snakk om å hjelpe til med planlegging og gjennomføring av møter, treff og andre aktiviteter så du må selvsagt ha en viss interesse av å ville yte noe uten at det dermed er sagt at det blir hektisk: aktivitetsnivået vårt er jo ganske behagelig. Hovedattraksjonen vår er rullekakemøtene i hjemmekoselige omgivelser (ekte styremøter innebærer såklart rullekake) hvor vi selvsagt må kjøpe rullekaken selv Vi driver ikke kjønnskvotering, men jenter oppfordres selvsagt til å søke Vi krever heller ikke høyere utdanning eller relevant erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 Selv om jeg er ganske så fersk så kan jeg stille meg til disposisjon. Har ingen tidligere erfaring med styreverev, men er en meget kyndig rullekakespiser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...