#1 Skrevet April 17, 2008 I dag fikk jeg min ny-innkjøpte poleringsmaskin. Kjøpte den på Mekonomen. Ordinær pris (iflg nettsider 1249,-). Kampanje = ca 550,-. Løp og kjøp! Måtte jo ta en liten test i dag da. Men har ikke noe annet enn Autoglym forbruker-flasker i hus, så måtte bruke det. Kjørte først på med Paint Renovator og så noen runder med Super Resin Polish. Ble jo en merkbar forskjeld da. Satte på noen striper med maskeringstape for å få frem et klart skille. Litt bilder må jo til da. Edit; Tok bilder med mobilen, så beklager litt dårlige bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 Nice Stå på, det er faktisk morsomt etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 Nydelig forskjell ja! Var det Proff serien du brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 Nydelig forskjell ja! Var det Proff serien du brukte? Nei, var den vanlige forbruker-serien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 Nei, var den vanlige forbruker-serien. Du får jo de samme produktene i proffserie, bare at de er laget for bruk med maskin. Forbruker serien er ikke like effektiv og trygg på maskin. Kan fort bli for varmt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2008 Du får jo de samme produktene i proffserie, bare at de er laget for bruk med maskin. Forbruker serien er ikke like effektiv og trygg på maskin. Kan fort bli for varmt. Jeg vet, og jeg jobber med saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2008 Hvor får man tak i de proff produktene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2008 Hvor får man tak i de proff produktene da? Selges visst over disk enkelte steder. Men er ikke like vanlig som forbruker-serien kan en trygt si. Her i Stavanger/Sandnes området har jeg kun funnet 1 butikk som selger dette. Et tips er å sende en e-post til Krefting.no og høre med dem. Er utrolig god service der + at dem er raske med å svare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2008 BilXtra og Mekonomen selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2008 BilXtra og Mekonomen selger. Ikke alle. Mekonomen Stavanger fører ikke proff-serien. Men multilakk.no (sandnes) fører denne serien, og der har vi rabattavtale! Hyggelige karer også, og god service har nå jeg fått. Raske på å svare på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2008 Dumt spørsmål... Hvordan vet man at det er proff-serie? Har de spesielt navn / benevning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2008 Du ser det på flaskene. De er større og har kjipere design. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2008 Dumt spørsmål... Hvordan vet man at det er proff-serie? Har de spesielt navn / benevning? http://www.krefting.no --> produkter --> bil --> proff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2008 Er dette et tilbud de kjører på fortsatt? Løpe og kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2008 Er dette et tilbud de kjører på fortsatt? Løpe og kjøpe Tenker du da på maskinen på mekonomen? Vet ikke hvor lenge den kampanjen varte/varer, men er jo bare å spørre det. BTW, jeg kjøpte min på onsdagen, fikk den på torsdagen. Og på lørdagen var dem tomme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2008 Er dette et tilbud de kjører på fortsatt? Løpe og kjøpe Svigers kjøpte roterende på Jernia, sikkert noe lignende den Mekonomen har. Mener den ligger på 649,- Fått testet litt og det virker veldig bra, roterende er kult! Men kjøp skikkelige pads, de som følger med er søppel. http://www.scandicshine.no har som passer. Nok ot for denne gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...