#1 Skrevet April 17, 2008 har en AAN motor i en Type85, og hverken den orginale turtelleren i bilen eller Biltema telleren min vil virke når jeg kobler de på ledningen som er til turteller signal fra ECU. men har prøvd å koble på VAS'en på jobben, og der ser jeg turtallet. så da lurer jeg på om det finnes en måler som kan kobles rett til OBD kontakta? finnes dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 ingen som vet om noe slikt? evt EN måler med flere funksjoner med bl.a turteller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 prøvd å måle signalet på den ledningen fra ECU? kan jo være så enkelt som et brudd i den eller kortsluttning til jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 nei har ikke det, men vet den har fungert da tidligere eier hadde den, men turtelleren datt visstnok ned til 0 når den passerte 4000rpm, dette var på orginal instrumenet i bilen. hvordan skal jeg måle? hva slags signal er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...