Golf 3 hopper ut av reversj, noen tips?

Anbefalte innlegg

Har en golf 3 gti 8v som hopper ut av reversen nå jeg får litt mer en gangfart bakover. Girkassen skal vere helt ny, så kan vel ikke vere den som er noe galt med. Kan det vere overføringene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ivertfall at det skjer med dårlig revers drev.

Men kan selvfølgelig vere litt på overføringer og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

desse girkassene er ganske utsatte med slitasje og svake reversdrev.. Har overhalt MANGE slike kasser på jobb, og jeg ser ikke vekk fra at det er det som har skjedd her også... er det ulyd fra kassen når du rygger? kan såklart vere noe med overføringene også, men det er jo en smal sak å sjekke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye styr/dyrt å overhale da? I følge tidligere eiger skal det vere byttet til en helt ny girkasse i polen. har polsk kvitering med bilen, men mulig der står en matoppskrift for alt jeg vet:) Lager ikke unormal lyd når jeg rygger. Går å holde girstangen opp til en viss hastighet, men så bare hopper den ut . Er ikke snakk om ville hastigheter altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest bra ut! skal se om jeg får sendt den på mandag/tirsdag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har det også blitt enda verre med girkassen, lekker olje mellom motor og girkassen, som igjenn gjør at det slurer ganske bra:) så nå er bilen parkert til jeg finner ut hva som er galt :) Tips mottas med takk.. Vurderer å bytte girkassen siden jeg sansyneligvis må ned med den uansett....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.