#1 Skrevet April 17, 2008 Heisann... Har vist en stund nå at jeg har hatt en hydraulikk lekkasje på bilen, men har alltid trodd det er servopumpen som har vert feilen. I dag fikk jeg konstatert at det var ikke tilfelle. Var ute å kjørte, og plutselig forsvant all bremsekraft! Svingte inn til siden, stoppet bilen, helte på servo olje, og startet igjenn. Så såg eg kor lekkasjen kom. Sto en stråle 1,5 meter opp fra panseret! Den kom fra en sensor som står bak bremsesylinderen. Noen som vet hva den sensoren er for noe? Er dette en svakhet? Har en liten mistanke om at det kun er en pakning som er ferdig, men har ikke fått sett på det enda. Bør jeg bytte hele sensoren, eller holder det med pakkningen? Nå som systemet mest sannsynlig har fått luft i seg, må dette luftes, eller fikser det seg selv? Tenker siden beholderen står høyere enn pumpen! Takker for alle svar her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 Når jeg har hatt fra hverandre systemet på min så har det ihvertfal luftet seg selv. Så det skal nok gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 Høres bra ut. Fikk ut sensor/bryteren i dag. Er faktisk en liten sprekk i godset på den, så ny bryter er bestilt. Men måtte vente til mandag. Kosta ca 350 kroner, så det var ikke så gale. Satser på at jeg slipper å bytte de pakningene i pumpen nå, hvis det viser seg at det var dette som har vert problemet hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...