#1 Skrevet April 17, 2008 Trykk HER for å bli forelsket. Det ble ihvertfall jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2008 nja... likte ikke det blåe på felga.. men ellers helt greit De kan hvertfall og lage filmer de folka der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2008 jaja takk for den arbeids lysta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2008 nja... likte ikke det blåe på felga.. men ellers helt greit De kan hvertfall og lage filmer de folka der.. For meg var det den blå kanten på BBS'a som var prikken over i'n, så der kan jeg ikke si meg enig;) Men filmen? Ja, sinnsykt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2008 det finnes værre felger så jeg syntes ikke de var stygge Men jeg ville ikke lakkert de slik,men bilen var såpass gjennomført fra før så det passet på bilen på en eller annen måte Filmen og filmene deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2008 Flere go filmer! http://www.wagenwerks.net/video/videoindex.html# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2008 Hadde ikke det vært for felgene hadde jeg knapt nok løftet et øyelokk for denne bilen. Men for all del,en clean og pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2008 syntes ikke denne var så spesiell jeg da men.. og var ikke pent med den blå kanten på felgene.. Men selvfølgelig hver sin smak........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2008 Finfin bil, men å lakke ytterringene på slike felger stiller i klasse med å male teakfronten på rorhuset på en klassisk kutter/krysser: eek :. Slik kan man sikkert gjøre med TSW Venom (om noen orker å bruke de til noe annet enn slangeoppheng). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2008 TSW Venom? Så utgått på dato at jeg knapt husker hvordan de ser ut. Og Andreas - jeg ville aldri ha ødelagt husveggen min med en Venom felg hengendes der: rolleyes Ang. ytterringene, så er det ikke verre enn litt Duxola, pusse og gnikke, så har du blank felgkant igjen (etter noen dagers pussing). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2008 For meg var det den blå kantet på BBS'a som var prikken over i'n, så der kan jeg ikke si meg enig;) Men filmen? Ja, sinnsykt bra. Du får male rød kanten på felga dine da vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2008 Faktisk så det frister, men skal vel ikke ha bilen så veldig mye lenger, så da passer det neppe til neste bil felgene skal på Hadde jeg hattt fire andre ytterringer liggendes på lur, skulle jeg ha gjort det tvert. Så, Pål, spons på ytterringer fikser du vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2008 Er ikke "colour coded" ytterringer det som er "in" i det store utland? Mener å ha hørt/sett et sted at dette var den nye trenden som skulle komme.. Har troa på at det KAN se kult ut, men den blå zweiern her likte jeg heller dårlig. Alpinhvit Golf I med BBS RS med sort senter og alpinhvit ytterring kunne vært kult f.eks. tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...