#1 Skrevet April 18, 2008 Siden jeg har høyglanspolerte felger denne sesongen skulle jeg gjerne hatt noen pyntehetter å tre utenpå de fæle hjulboltene mine. Har sett slike hetter i mange forskjellige utførelser men finner pokker meg ingen når jeg har søkt på nettet. Tingen er at e må ikke være så tykke utvendig da hullene på felgene ikke er så altfor store. Vil helst ha noen hetter i krom (som ser bra ut) eller sorte. De hettene de selger på Møller orginalt er for store for hullene på felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 Hvor mye plass har du da? Det fins ihvertfall noen originale som er litt mindre enn de runde du har. Fins i svart og grå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 Hvor mye plass har du da? Det fins ihvertfall noen originale som er litt mindre enn de runde du har.Fins i svart og grå. Må nesten måle litt.....men ganske trange hull på Brabus-felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 Må nesten måle litt.....men ganske trange hull på Brabus-felgen. Målt litt her nå, koppene du har er ca 26mm. De andre originale er 21mm, men de trekkes av med en hake på utsiden av koppene. Du trenger litt luft rundt for å få dratt de av. Målt med alt dette så trenger man likevel 26mm åpning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2008 De jeg har måler jeg til 30 mm utvendig............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2008 De jeg har måler jeg til 30 mm utvendig............ Ok, fram med skyvelæret igjen jeg da.. Hrmf.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2008 Bumper denne.......har ringt alle dekkforhandlere å bilrekvisita-sjapper her i området å ingen har eller skaffer noe slikt. Noen som vet hvor man får tak i slike ?? Helst i sort......krom går også an. Var ikke så direkte lekkert med rustne fæle hjulbolter på de høyglanspolerte felgene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2008 Hvorfor ikke bare kjøpe nye hjulbolter i den finishen du ønsker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2008 Hvorfor ikke bare kjøpe nye hjulbolter i den finishen du ønsker?Tenkte jeg skulle se om jeg fikk tak i slike pyntehetter først. Men hvis ikke det er å få tak i så får jeg kjøpe nye bolter i krom da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2008 Min erfaring med pyntehettene jeg får originalt med VW bilene jeg kjøper faller av en etter en i bilvaskemaskinen. Ville gått for nye bolter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2008 Min erfaring med pyntehettene jeg får originalt med VW bilene jeg kjøper faller av en etter en i bilvaskemaskinen. Ville gått for nye bolter.... Egentlig prøver hettene å fortelle deg at de ikke liker bilvaskemaskin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2008 biltema har men ville gått for nye bolter i chrom blir penest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2008 Egentlig prøver hettene å fortelle deg at de ikke liker bilvaskemaskin.. Jada, men kan ikke alltid håndvaske vet du. Da blir konemor lite medgjørlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2008 biltema har men ville gått for nye bolter i chrom blir penest:) Hva kaller de slikt på Biltema da.....?? Har prøvd å søkt på nettsiden deres men ikke funnet noe. Var i butikken her en dag men glemte å se etter slike pyntehetter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2008 Kjøpte svarte til S3en på ebay. (.de eller .co.uk) De satt på uansett iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...