Mjøsa lokallag: Lokallagstreff

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter en stille vinter er det på tide å få til noen lokale samlinger igjen.

 

Vi hadde forslag om å kutte ut Rudshøgda og heller ha 3 samlinger pr mnd fordelt på Gjøvik, Lillehammer og Hamar.

 

Vi diskuterte dette litt i går og ønsker med dette å spøre medlemmene hva dere ønsker.

 

Kom med forslag på gjennomføring og dag i uka det passer best for de fleste. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er tenkt å gjøre er feks å ta første helga i mnd på Hamar, Andre helga på Gjøvik og tredje helga på Lillehammer. Så går det evt ann å vurdere Rudshøgda / moelv som midtpunkt 4 helga.

 

 

Lager du en kjapp poll Tor Egil? så kan vi få en avstemming på dette.

 

Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Jeg er med på og prøve ut dette, virker da fornuftig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formålet blir jo å få samlet flere lokalt og så evt da samles totalt litt sjeldnere. Vi dekker tross alt et veldig stort område.

 

Treff steder som kan være aktuelle i alle byer mottas også med takk. Tenker da muligheten for en matbit, kanskje vaske bilen osv i grei nærhet. ikke bare en åpen parkeringsplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formålet blir jo å få samlet flere lokalt og så evt da samles totalt litt sjeldnere. Vi dekker tross alt et veldig stort område.

 

Treff steder som kan være aktuelle i alle byer mottas også med takk. Tenker da muligheten for en matbit, kanskje vaske bilen osv i grei nærhet. ikke bare en åpen parkeringsplass.

 

Jepp, vi dekker ganske stort område! Jeg jobber annenvær helg,men det er ingen hindring og være med de helgene jeg har fri :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hva slags dager folket ser for seg??? Fredag, Lørdag, Søndag eller en annen dag i Uka??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser for meg søndag fremdeles.. Da det er en dag mange har anledning. Jeg har ihvertfall ingen spesielle ting jeg gjør da :P

 

(Er klar for lokallagstreff med gocart-kjøring på Starmoen og jeg..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja når starter vi? Hvor? når? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.