#1 Skrevet April 18, 2008 Broren min holder på å bygge opp en Mazda GTR og er vel nesten ferdig nå. Men trenger noen til å sveise alu rør til IC. Noen som vet om firmaer evt privatpersoner som tar på seg en slik jobb?? Edit: fant noen etter å ha søkt litt rundt her inne... men bare å si ifra hvis dere vet om noen andre. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 Uten at jeg har lett her inne, så vet jeg det finnes et firma nede på Fornebu, som er veldig dyktige. De er vel et mekanisk verksted, ikke et bilverksted. De gjør en bra jobb, og er ikke veldig dyre heller. Sender du en pm til Jan Tore Andreassen (Biffen) her inne så husker nok han hva de heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 Det er vel disse du tenker på Roger: http://www.hamysveis.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 Hamy sveis er flinke på alu ! Mener Henriksen mek. i Tønsberg(?) også er gode på alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...