#1 Skrevet April 18, 2008 Jeg leser i en del poster at det er folk som bruker x-flow motorer. Dette er sikkert ett dumt spørsmål, men hva er en X-flow motor? Jeg sitter i dag med en løs 1,8 motor (90hk), denne er kansje ett greit utgangspunkt for trim. Hva kan jeg gjøre med denne? Jeg har i dag planer om GTI kam, porting, nye grenrør, doble forgassere. Er det noe annet som anbefales? Setter stor pris på innspill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 x-flow er eksos og innsug på hver sin side av motoren.. alle 16v er x-flow men når folk snakker om det er det snakk om 8v x-flow. kom vel ikke x-flow på 8v motorer før i noen golf 4, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 x-flow er eksos og innsug på hver sin side av motoren.. alle 16v er x-flow men når folk snakker om det er det snakk om 8v x-flow. kom vel ikke x-flow på 8v motorer før i noen golf 4, får jo X- flow i golf 3 ... 8v.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...