#1 Skrevet April 18, 2008 heihei ! Vi gjentar suksessen ifjor sammen med dere og ønsker dere velkommen i kolonna vi setter opp fra telemarksporten for telemark lokallag. For dere gjelder da: OPPMØTE SHELL FOKSERØD SØNDAG 27 APRIL KLOKKEN 07 30 For de som ønsker og være med, fint og gi beskjed så vi slipper og stå og vente på alle de som ikke kommer ! Været som er meldt er selfølgelig strålende, 18grader og perfekte kjøreforhold. Vi regner med sverigebåten hjem for dere som ønsker;) Ellers litt info her hos telemark lokallag sin tråd http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117878 Kan ringes om andre møtesteder eller for og holde kontakten på dagen. Mvh Lars Erik Johannessen mobil; 4696 5434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 jeg er med fra horten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2008 jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2008 jeg er i .de så jeg kan ikke stille.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2008 jeg er med Møter opp på fokserød ? eller horten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2008 Jeg kommer sannsynligvis også! Hadde vært fint om vi fra horten kunne møtt opp på kopstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2008 07:30 På en søndag? Sorry. Hadde det vært seinere på dagen, så hadde jeg blitt med:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2008 Dette hadde vært gøy å vært med på, men desverre er jeg nok opptatt med russefeiring på Tryvann denne helgen!! SKÅL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2008 Jeg kommer sannsynligvis også! Hadde vært fint om vi fra horten kunne møtt opp på kopstad? hvorfor møte der når vi skal ta ferja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2008 Vi treffes på Ås. Jeg skal kjøre oslofjordtunnellen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2008 hvorfor møte der når vi skal ta ferja: klø : Ah, trodde vi skulle kjøre tunellen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2008 hmm.. se om jeg får sjafør og prøveskilter.. ( fortsatt på prøveskilter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2008 Jeg er nok med fra Horten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2008 kult at dere vil være med i år også på felleskjøringa bare å skrike ut hvis det er fler som vil være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 24, 2008 Møter opp på fokserød ? eller horten? på foksrød på shell der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 25, 2008 Satser på at vi rekker 0815 båten ca. Om vi ikke rekker den blir det 0900 båten. Dette er planen til telemark så dere som kunne tenke dere å møte oss i Horten, her er tiden ....... bare å ringe Lars Erik på søndagen for å høre om vi er i rute, bare å ringe meg også 98049272 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2008 Takk for en hyggelig tur i kolonne sammen med telemarksbataljonen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2008 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...