#1 Skrevet April 18, 2008 Finnes det tåkelys som passer i original A4 b5 frontfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 Tåkelys ble ikke levert før på facelift modellen. Og på facelift modellen kan du f.eks slenge i noen org. tåkelys, eller f.eks hella micro som er et litt rimeligere alternativ. I pre-facelift fangeren er det ikke hull til tåkelys -og skal du tilpasse og kutte til hull, kan du jo variere i alle slags størrelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 På USA utgaven av faceliftmodellen av B5 brukte de prefacelift fangeren og satt inn tåkelys. Du kan derfor bruke orginale faceliftlykter og deksler fra USA facelift. Må bare lage noen braketter for å feste lyktene. Har gjort dette på min og det ser orginalt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Forskjell på pre-facelift fanger og facelift fanger da? Passer ikke om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 Hvis man monterer tåkelys i en orginal B5 fanger, i de nederste ytterste grillene, vil man da oppleve en redusert effet. Tenker da på at grillen på bilens venstre side fungerer som luftinntak til intercooleren, med et tåkelys der vil jo luftgjennomstrømningen bli redusert. Eller? Bare noe som slo meg her jeg sitter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2008 Hvis man monterer tåkelys i en orginal B5 fanger, i de nederste ytterste grillene, vil man da oppleve en redusert effet. Tenker da på at grillen på bilens venstre side fungerer som luftinntak til intercooleren, med et tåkelys der vil jo luftgjennomstrømningen bli redusert. Eller? Bare noe som slo meg her jeg sitter Mulig:) 1.8 20v jeg snakker om. Lite IC der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2008 Mulig:)1.8 20v jeg snakker om. Lite IC der.. Hehe.. Jojo, men tenkte mest for min egen del "selvopptatt"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2008 Hehe.. Jojo, men tenkte mest for min egen del "selvopptatt"? Hvordan er facelift-fangeren i forhold der da? Ikke så mye større den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2008 Hvordan er facelift-fangeren i forhold der da? Ikke så mye større den? Godt poeng! Trodde fangerene var like jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2008 detta må jeg prøve:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2008 hella selger kit med de ytre nederste grillene med microDE lykter i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2008 hella selger kit med de ytre nederste grillene med microDE lykter i. Har prøvd å få tak i de før, men han på hellanor sa importøren i landet ikke tok de inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2008 Har prøvd å få tak i de før, men han på hellanor sa importøren i landet ikke tok de inn. Selger de i Bergen på Hella sjappa her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2008 Selger de i Bergen på Hella sjappa her:) hmmm. Noen som har et tlf nummer, navn eller noe på sjappa i bergen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2008 http://maps.google.no/maps?ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&q=hellanor+bergen&fb=1&view=text&latlng=14248229375035651445 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2008 til informasjon så finnes det (fantes ihvertfall) tåkelys å få kjøpt på møller til prefacelift,faren min gjorde det på 98mod for noen år siden.Var med rele,ledninger,org bryter til midtkonsoll,braketter og deksel til fanger.og selvfølgelig tåkelys. men om det finnes lengre vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2008 Hei! Tenkte ej skolle tipse om at mine grøftelys er til salgs. Etter mykje leiting fekk ej bestilt frå usa, men etter montering bestilte ej fmic og pga røra på denne får eg ikkje lenger plass til lyktene http://www.vwaudi-club.no/members/car_images/4196084594622689a38bb5.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 29, 2008 Hei!Tenkte ej skolle tipse om at mine grøftelys er til salgs. Etter mykje leiting fekk ej bestilt frå usa, men etter montering bestilte ej fmic og pga røra på denne får eg ikkje lenger plass til lyktene http://www.vwaudi-club.no/members/car_images/4196084594622689a38bb5.jpg Pris? Salgsannonse? Ta det gjerne på PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 30, 2008 Legg det også gjerne ut her Eller send til meg også på PM:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...