#1 Skrevet April 18, 2008 Hvordan gjenger er egentlig på toppen der? Stanga er jo 12mm tykk, det burde jo tilsvare M12, men jeg får ingen M12 gjenge'ting' over gjengene på Audi 100'n min, og heller ei entret en M12 gjenge'ting' over stanga i Audi 200'n min, som noen som har eid den tidligere har kappa og satt på en stygg Momo girkule.. Er det fantastiske gjengesettet til Biltema helt på tryne?? Går nemmelig en M12 bolt inni girkula som står i 100'n min, men ingen M14 passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2008 Hvordan gjenger er egentlig på toppen der?Stanga er jo 12mm tykk, det burde jo tilsvare M12, men jeg får ingen M12 gjenge'ting' over gjengene på Audi 100'n min, og heller ei entret en M12 gjenge'ting' over stanga i Audi 200'n min, som noen som har eid den tidligere har kappa og satt på en stygg Momo girkule.. Er det fantastiske gjengesettet til Biltema helt på tryne?? Går nemmelig en M12 bolt inni girkula som står i 100'n min, men ingen M14 passer! Hei! Du har nok feil stigning på gjengeutstyret ditt, dem orginale gjengene er metriske og har stigning på 1.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2008 Jeg har både 1.5 og 1.75 i settet, ingen passer! ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2008 Fiksa det på en annen måte jeg. Siden Biltema sine gjengebakker er totalt ubrukelige! Et bor, en gjengetapp som funket langt bedre enn en gjengebakke. En M12 og en M8 bolt. Vipps så har man laget nytt parti med gjenger til toppen av girstanga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...