#1 Skrevet April 18, 2008 kom på enting her, for endel år tilbake ble det arrangert et slags "treff", som var bla i regi av 1840. Vi møttes nede på Pirn, og kjørte opp til Sandmoen,der det var drive in kino. Var massse biler som var med på dette. Byen ble satt i blinkede gult, og politi eskorte opp til Sandmoen. Det jeg lurer på er om det har vært arrangert i etterkant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Kommer mere i regi av 1840 nå utover våren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Kommer mere i regi av 1840 nå utover våren.. Noe alà det jeg sikter til eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Noe alà det jeg sikter til eller? Vi skal ha planleggingsmøte en av dagene nå, så får vi se va vi får til utover sommeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 Vi skal ha planleggingsmøte en av dagene nå, så får vi se va vi får til utover sommeren... Ok, må holde oss oppdatert da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...