Noen som sveiser Støpegods? gjøvik distriktet

Anbefalte innlegg

Forandret på spørsmålet her..

Er det noen ikke så alt for langt unna gjøvik som har elektroder for å sveise støpegods med som tar på seg en sveisejobb 30april..

kommer hjem i 12tiden og begynner å skru da så rekker nok ikke noen bedrifter før dem stenger for helga

så skrik ut om du kan eller kjenner noen som kan gjøre dette ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveis med vanlig mig. Skal holde det. Mulig du må gløde hele manifolden slik at det ikke sprekker rundt sveisen senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, bare har hørt at det kunne være vanskelig å sveise støpegods, men da burde det holde om man varmer opp manifoil og sveiser da altså ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, bare har hørt at det kunne være vanskelig å sveise støpegods, men da burde det holde om man varmer opp manifoil og sveiser da altså ;)

dette kan gå bra! men er en mulighet for at manifoilden sprekker igjen! min gamle motor(MC) var det sveist manifoild på for noen år siden, men var sprukket når jeg kjøpte bilen/motoren. og JA støypegods er ikke lett/noe særlig lett eller bra å sveise på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får jo kjøpt elektroder beregna får støpegods, tror det vill bli bedre enn me migen..bør også lage spor i sprekkene der du skal legge sveisefuga:) og kun sveise litt om gangen, så ikke den slår seg og blir skjev i annleggsflatene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sveiste min med pinner for støpegods.. det holder enda det:) og min har blitt VELDIG varm etter det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så var det det å finne noen som har elektroder for støpegods og vil sveise 30.mai da..

hvis det er noen i gjøvik distriktet som vil ta på seg den jobben eller vet om noen som kan så skrik ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går jo eventuellt ann og høre me ett lokalt mekanisk verksted da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde du lest første post så hadde du sett hvorfor det funker dårlig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde du lest første post så hadde du sett hvorfor det funker dårlig ;)

Hør med noen av gutta på ett lokalt mekanisk verksted om noen av de kan ta det på kvelden da vel, i bytte mot en sixpack eller slikt.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med noen av gutta på ett lokalt mekanisk verksted om noen av de kan ta det på kvelden da vel, i bytte mot en sixpack eller slikt.. ;)

kjenner ingen på noe lokalt verksted og syns liksom ikke jeg kan ringe rundt og høre om det er noen som tar på seg noe svartarbe på kveldstid..

derfor jeg hadde håpet at noen her kanskje kunne gjort det eller kjenner noen som kan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ein kamerat som går på teknikken i gjøvik nå...vist du har muligheit til og fikse elektroder og apparat kan jeg nok få han til og gjera det for deg:)

virker det som en bra plan kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.