#1 Skrevet Oktober 4, 2004 I dag skulle jeg prøve å overhale S2 calliperne mine, Girling 60 2-stemplet, men fikk det ikke til. Fikk ikke ut stemplene. Ville ikke bruke så alt for mye makt. Det enkleste er kanskje å koble calliperne på bremsesystemet og presse ut ett stempel, bytte det som skal byttes (og hone litt med stålull) men da blir det mye søl. Må vell ta ett og ett stempel (legge noe i mellom på det som ikke skal ut). Vil det funke med trykkluft? Skal bytte støvmansjetter og en gummiring. Det var alt som var med i repp. Settet. Mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2004 Monter på bilen igjen og pump forsiktig på bremsepedalen til det kommer ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2004 Jeg har i hvertfall brukt trykkluft på noen andre calipere, legg en gammel bremsekloss (eller trekloss) og en fille mellom så de ikke flyr veggimellom når de løsner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2004 Det fungerte fint med trykkluft. Måtte bare passe på å ikke bruke for mye trykk. Da kom stemplene sprettende. Trekloss var det også lurt å bruke. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...