#1 Skrevet Oktober 4, 2004 Hei folkens Er det noen av dere som har opplevd vannlekkasje inn i Golf III? Det er svært fuktig, eller rett og slett vått på teppet på høyre side bak. Det første som slo meg er selvfølgelig et åpent vindu, men det var det ikke. Noen som har opplevd dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2004 Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen Hei folkens Er det noen av dere som har opplevd vannlekkasje inn i Golf III? Det er svært fuktig, eller rett og slett vått på teppet på høyre side bak. Det første som slo meg er selvfølgelig et åpent vindu, men det var det ikke. Noen som har opplevd dette? Nei, dette har ikke jeg opplevd hos meg ivertfall. Har du sjekket under dørk-trekket, på dør-trekket, i taket osv? Har du utelukket muligheten for at noen har griset til noe, mistet brusflaske/vannflaske, svært våte klær osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2004 Kan ikke si at jeg har hørt om noe typisk her, i familiens to 3ere. Eneste jeg vet er et problem er om plasten mangler på baksiden av dørtrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2004 Ingen flasker mistet på gulvet... Har ikke sjekket dørtrekket, får plukke det av å se bak. Kan dette være relatert til f.eks en kollisjonsskade som har "åpnet" ett eller annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2004 Det kan ha en relasjon ja, selvfølgelig, det kan også være noe så "enkelt" som at limet på et av sidevinduene bak ikke holder helt tett lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...