#1 Skrevet April 18, 2008 Tenkte å skulle montere senkefjører på passaten og lurte litt på fjørbyttinga i bakstillinga. På denne så er jo demper og fjør delt, eller da montert hver for seg, hva er den beste måten og kunne ta ut fjøra på? Ser ikke helt for meg at gjørklemmene mine kommer så godt til baki der, men det må finnes andre alternativer? 2007 Passat stasjonsvogn 4Motion er det det gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2008 Tenkte å skulle montere senkefjører på passaten og lurte litt på fjørbyttinga i bakstillinga. På denne så er jo demper og fjør delt, eller da montert hver for seg, hva er den beste måten og kunne ta ut fjøra på? Ser ikke helt for meg at gjørklemmene mine kommer så godt til baki der, men det må finnes andre alternativer? 2007 Passat stasjonsvogn 4Motion er det det gjelder. Jeg byttet på en 99 model.. da løtfet jeg den på en løfte bukk og brukte en sånn høy jekk på for å jekke opp v støtdemperen og da skal vel fjæra være løs mener jeg? Var hvertfall sånn på min Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...