Skal bytte fjører på passaten og trenger litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Tenkte å skulle montere senkefjører på passaten og lurte litt på fjørbyttinga i bakstillinga.

På denne så er jo demper og fjør delt, eller da montert hver for seg, hva er den beste måten og kunne ta ut fjøra på?

Ser ikke helt for meg at gjørklemmene mine kommer så godt til baki der, men det må finnes andre alternativer?

2007 Passat stasjonsvogn 4Motion er det det gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å skulle montere senkefjører på passaten og lurte litt på fjørbyttinga i bakstillinga.

På denne så er jo demper og fjør delt, eller da montert hver for seg, hva er den beste måten og kunne ta ut fjøra på?

Ser ikke helt for meg at gjørklemmene mine kommer så godt til baki der, men det må finnes andre alternativer?

2007 Passat stasjonsvogn 4Motion er det det gjelder.

Jeg byttet på en 99 model.. da løtfet jeg den på en løfte bukk og brukte en sånn høy jekk på for å jekke opp v støtdemperen og da skal vel fjæra være løs mener jeg?

Var hvertfall sånn på min

Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.