Anbefalte innlegg

Sier seg vel seg, hva sier biltilsynet om øyelokk? Bør jeg vente med å sette på disse på bilen til etter visning av senkesett? Snakk om kamei øyelokk her :) Følger med TUV papirer på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier seg vel seg, hva sier biltilsynet om øyelokk? Bør jeg vente med å sette på disse på bilen til etter visning av senkesett? Snakk om kamei øyelokk her :) Følger med TUV papirer på de.

Jeg hadde på mine øyelokk på BT og jeg hørte ingenting. ;) Siden du har Kamei,fulgte det vell med TÜV papirer også mener jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du tuv papirer på de, så hvorfor ikke godkjenne de samtidig som senkesettet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det er TUV på de er det bare å sette de på...få stempla det inn i vognkortet og når du først er igang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge de ikke hindrer lysbildet ditt på noen måte er det greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk 2-er feil på eu-kontroll på mine øyelokk. Ta med tuv når du godkjenner senkesettet så slipper du å ta en tur til senere!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde med Tuv papirer på mine da jeg godkjente senkingen, da sa de det ikke var noe vits og skrive det inn, men at de skulle lagre en kopi i arkivet sitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde med Tuv papirer på mine da jeg godkjente senkingen, da sa de det ikke var noe vits og skrive det inn, men at de skulle lagre en kopi i arkivet sitt.

Da ville jeg insistert på at de skrev det inn for mangekontrollører er pirkete på sånne ting, samt det kan bli avmerket på eukontroller osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.