Spørsmål vedr A6 2005 1,9 TDI

Anbefalte innlegg

Bilen har trillet ca 80' og har nettopp vært på service. Endeledd foran må byttes (klassisk), samt at den ene parksensoren bak ikke virker.

Noen som har tips på hvor man kan få byttet dette til ok pris i Oslo-området?

Er parksensorene like hele veien, eller er det forskjell på følerene?

Takknemlig for svar!

Gry

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sensorene er trolig like hele veien (med mindre det er en klase på 4 sensorer og alle må byttes), er vel en kontrollboks som skiller de evt.. endeledd gjør du enten selv\tar med på værste eller leverer bilen på et mekonomen verksted..

skal du bytte bil IGJEN (merkelig at de ryker etter så kort tid på en såpass ny bil dog.. ?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringssensorene er like, dvs. de er forskjellige foran og bak, men de er like på hver sin ende av bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar!

Det er den bakre til høyre som ikke fungerer.

Dette er en importbil (inn høsten 07) som faren min besitter for en kort stund nå, før den skal legges ut for salg. Dønn strøken kjerre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en 4B eller en 4F? Det er forskjell på indre/yttre sensorer bak på 4B

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en 4B eller en 4F? Det er forskjell på indre/yttre sensorer bak på 4B

Ja, på 4B er det vel 2 90 grader og 2 45 greders sensorer om jeg ikke husker helt feil? De to i midten er 90 og de på hver sin side er 45 grader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke, men skal sjekke med opphavet så fort anledningen byr seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.