#1 Skrevet April 19, 2008 Har 2 stk parklys-dioder, av typen stikk-rett-inn Hadde disse i mine parklys, men da jeg syntes de ble litt for blå/hvite, så bytta jeg tilbake til vanlige parklyspærer. Så om det er noen som er interisserte, så si ifra PS! Jeg gir dem bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 PS.. Passer fint om en har bil med xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2008 er det w5w sokkel? Er det slike med spredning av lyset(ofte flere pærer på sokkelen)? I så tilfelle tar jeg dem, trenger til lysene under dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2008 Det er 5watts pærer.. Har du et mobilnr, så kan jeg sende deg bilde av dem på mms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2008 det kan du jo forsåvidt få, men telefonen er på service og jeg har en lånetelefon som man såvidt kan sende sms med. Hvor i Bodø holder du hus? Kunne jo bare møttes? Sender deg uansett mob nr på pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2008 Har diodene fortsatt. Noen andre som er int.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2008 jeg tar dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2008 jeg tar dem Den er go du Gir du lyd ifra deg når du er i byen, eller skal du være med på 1. mai turen? Så kan du jo få dem da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2008 har ikke lest om den turen enda... hvor skal denne ta veien? ja, kan fikse det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2008 har ikke lest om den turen enda... hvor skal denne ta veien?ja, kan fikse det da Ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...