#1 Skrevet Oktober 4, 2004 Hei Vil bare minne på at det i morgen er et lite møte igjen ved Arenum kl: 1900.. har ingen planer, bare sosialt preik. Ser jo ikke ut som været er med oss, så er det noen som vet om en grei plass å stå inne så si fra.. Planen var egentlig et lite treff hos AST Performance, men det passet ikke... Har sendt forespørsel om å gjøre det neste gang(Nov). Ellers så blir det nok Go Kart utover vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2004 høres bra ut.. får prøve å komme meg dit jeg og da vel... på tide si..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2004 Kommer jeg .. Er vel på tide her oxo:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2004 Skulle gjerne kommet "Røkke" men har ik bil!! Kommer sterkt tebake neste år!! Mvh Espen Haga Bergen Lokallag -VOSS- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2004 Hei!! Var ikke det STORE oppmøtet i dag, men det er jo UVÆR her og ikke lenge siden vi var på Voss heller... Vi var 8-9 stk. Sto ute en halvtime til vi så at det ikke kom flere før vi tok en tur på Peppes og slo av en god bilprat, dro innpå litt pizza, brus og noen en liten brun en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...