#1 Skrevet April 19, 2008 Fant noen bilder som viser en av de lekre fargene som Scirocco kommer i. Syns den kledde den sykt bra! Photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2008 Skal ha meg en sånn. kommer til høsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Skal ha meg en sånn. kommer til høsten Jeg kjøper en når jeg dimmer til jul en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Jeg kjøper en når jeg dimmer til jul en gang. Er bare å gi gass det. Blir ikke så dyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 Er det bare meg, eller minner den bilen litt for mye om Volvo C30?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2008 Er det bare meg, eller minner den bilen litt for mye om Volvo C30?? Er ikke bare deg, men C30 er stilig den så gjør da vel ikke så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2008 Er ikke bare deg, men C30 er stilig den så gjør da vel ikke så mye... C30 er fin den, helt til du ser den bakfra... DER har svenskene gått på en smell Sikkert kvinnekvotering inn i designgruppen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2008 Ingen interiørbilder ute å går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2008 Ingen interiørbilder ute å går? http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-scirocco/ Dessverre bortimot identisk som interiøret i VW Eos, som jeg synes er kjedelig: Men utsiden på Scirocco er definitivt bra, den er helt klart en av de beste bilnyhetene fremover. EDIT: bildene køddet det til, la til link. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2008 SKAL ha meg en slik en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2008 jeg syns bilen er kul! heilt klart! spesielt i fronten egentlig. men interiøret...? thjaaa... nitrist i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2008 jeg syns bilen er kul! heilt klart! spesielt i fronten egentlig. men interiøret...? thjaaa... nitrist i mine øyne Spesielt i forhold til interiøret i "Iroc", konseptbilen som var forgjengeren til den nye Scirocco: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2008 http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-scirocco/ Dessverre bortimot identisk som interiøret i VW Eos, som jeg synes er kjedelig: men interiøret...? thjaaa... nitrist i mine øyne Jeg er ikke enig! Synes interiøret er konge, retro og blodfett! Pølsesømmene er jo konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2008 Jeg er ikke enig! Synes interiøret er konge, retro og blodfett! Pølsesømmene er jo konge! Setene er fete, men sjekk dashbordet og midtkonsollen! De støgge luftdysene og ellers kjipe formene er altfor kjedelig for resten av bilen. Dessuten er det bortimot identisk som i Eos, og Eos er en kjip bil. Når det er sagt - det hadde nok ikke hindret meg om jeg hadde hatt planer om å bestille en slik ny-'Rocco. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 6, 2008 Krysser fingrene for at VAG ikke blir like kjedelig som Volvo og Saab når det gjelder dashbord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 6, 2008 Instrumentene og rattet i Iroc viser klart slektskap til originalen (alle som har sett en "Tittentacho" og et "Spucknapf-Lenkrad" skjønner hva jeg mener;)). Det var nettopp dette som gjorde at slike som jeg hadde et håp om at den nye Sciroccoen til en viss grad skulle være en naturlig evolusjon fra originalen og ikke bare "just another" ny bilmodell. JA - også jeg er i stand til å se at Scirocco 3 er en fin bil, som også jeg hadde kunnet bevege meg rundt i med glede. MEN den mangler så mye av designelementene fra Iroc, elementer som gjorde at bilen virkelig ytet originalen rettferdighet, at det endelige resultatet slik sett er litt nedslående. Jeg hadde forventa meg så mye mer enn "bare" et retusjert Eos-interiør. Slikt vitner om at enda en gang har blårussens snusfornuft veid tyngre enn hensynet til et smakfullt design og originalitet. Fordelen er dog at produksjonsmodellen har endt opp på en brukbar salgspris, nettopp pga. at man bruker deler fra VW sin store "Lego-kasse". Slik har man unngått å lagen enda en ufolkelig bil a'la Phaeton.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2008 Er enig med Andreas der.... Hadde de putta inn alt det fancy greiene fra Iroc, så ville nok prisene skutt i været som en rakett. Prata forresten litt med en av selgerene på møller-horten, og han hadde verken brosjyrematriell eller noe info om når bilen er leveringsklar for norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2008 kommer ikke den til norge i november da? mente å lese det en plass,rett meg vist jeg har feil men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2008 Inspirert av en kompis som kjøpte seg spiller ny Bmw 120D, frister det å handle seg en helt ny "småbil" gitt. Iaffal med tanke på pris og design her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2008 Alle prater om prisen men fos oss som ikke vet; hva er prisen på en slik en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2008 Tror kanskje jeg er noen år for ung Andreas... Men hadde vært skamfett om lista hadde opsjon som bød på interiør ala 24h bilene, pælmet can-bus på alt annet enn motor og e-gas avgårde edit: synes og den burde hatt mer RaVe 270 frontfanger enn det plastgreiene som er på den der! Jeg synes VW manglet det lille ekstra på Golf 5, men for å være halvsøsken synes jeg Scirocco 3 er FET. Men, får vel syssle litt med gammel Golf enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2008 Alle prater om prisen men fos oss som ikke vet; hva er prisen på en slik en? Prisen er vel ikke klar enda, men det har blitt hintet frempå om en startpris på rundt 280k:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2008 en slik en må bestilles til høsten: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2008 Nye Scirocco blir lansert i oktober. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 30, 2008 Mmm... Helios-felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...