#101 Skrevet Oktober 31, 2008 ja,jeg driter i ACC hvis det ikke går ann å senke med det systemet.Da blir det heller coilovers.Noen som har noe info om senkesettet da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Oktober 31, 2008 salsarød hakke pensjonistpreg den da. Verre med svart og sølv som ALLE andre har. Se side 1 i denne tråden.Den ser vel ikke ut som noe bestemora di ville kjørt den,gjør den det da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har nettopp senket min med 50mm Eibach fjærer. Bilen er utstyrt med DCC og det fungerer perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Oktober 31, 2008 Jeg har nettopp senket min med 50mm Eibach fjærer. Bilen er utstyrt med DCC og det fungerer perfekt Du vet hva som mangler her.... BILDER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Oktober 31, 2008 Du vet hva som mangler her.... BILDER!!! ganger 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Oktober 31, 2008 (endret) Når det gjelder farge synes jeg det er synd at den ikke kommer i tornadorød, samme som GTI.. Salsa synes jeg har litt "pensjonstpreg" over seg:) Synes Salsarød var overraskende lik Tornadorød jeg. Vi har en Golf stv hos importøren i Salsarød. Liten forskjell på denne og Tornadorød når de ikke står ved siden av hverandre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Oktober 31, 2008 Ja så kom igjen da Jan Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Oktober 31, 2008 We need photo`s ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Oktober 31, 2008 salsarød hakke pensjonistpreg den da.Verre med svart og sølv som ALLE andre har. Se side 1 i denne tråden.Den ser vel ikke ut som noe bestemora di ville kjørt den,gjør den det da?? Okei, ser ut som jeg må svelge det utsagnet Har ikke sett så mye på roccoen i denne fargen, og den så jo veldig bra ut på de bildene tidligere i tråden. Når vi diskuterer farger så har jeg alltid vært fan av sorte biler, men er veldig glad for at jeg ikke valgte sort når jeg bestilte Sciroccoen. Møller Nesttun sin demobil er i sort, og jeg synes fargen kamuflerer de lekre formene. Sølvfargede biler er jeg redd det er gått inflasjon i, og at det om noen år kanskje kan være en ukurrant farge. Mitt valg sto mellom hvitt og rising blue. Viper green hadde jeg ikke guts til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Oktober 31, 2008 Ja så kom igjen da Jan Tore Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av helgen hvis været tillater det... Svinkaldt blitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 1, 2008 Var på Møller Kalbakken i dag og fikk prøvekjøre en 160 hester, fyttigrisen for en morsom bil. Vil ha meg en slik en etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 1, 2008 (endret) Fifth gear Test av Scirocco : http://www.youtube.com/watch?v=Vj4xsvpyn7E&NR=1 Edit : ny link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 2, 2008 Ja så kom igjen da Jan Tore Her kommer endelig noen dårlige bilder av min Scirocco med vinterhjul og Eibach fjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 2, 2008 Nydelig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 2, 2008 stilig regnr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet November 2, 2008 (endret) Fin i sort også: Hvordan uttaler folket navnet på denne bilen? Har hørt mye forskjellig... Skirokko Shirokko Sirokko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet November 2, 2008 Åssen blir det å senke disse med tanke på adaptivt understell? tenker da på colilover osv.. sorry OT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet November 2, 2008 Fin i sort også: Hvordan uttaler folket navnet på denne bilen? Har hørt mye forskjellig... Skirokko Shirokko Sirokko Shirocco er riktig uttale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet November 2, 2008 (endret) Åssen blir det å senke disse med tanke på adaptivt understell?tenker da på colilover osv.. sorry OT Det adaptivt understellet (ACC) har støtdempere som endrer demperkarakteristikk etter hva man velger; komfort = litt mykere og sport = litt stivere. Skal man bytte til coilover er derfor ACC helt bortkastet å bestille. Siden fjærene som benyttes er normale stålfjærer er det imidlertid ingen ting i veien for å montere senkefjærer på biler med ACC slik jeg har gjort på min I sportsmodus endrer ACC også følsomheten på styringen. Helt rått ved aktiv kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 2, 2008 litt forskjell på bilene eller merker du likheter på din 1975 Scirocco VS 2009 Scirocco ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 2, 2008 Det adaptivt understellet (ACC) har støtdempere som endrer demperkarakteristikk etter hva man velger; komfort = litt mykere og sport = litt stivere. Skal man bytte til coilover er derfor ACC helt bortkastet å bestille. Siden fjærene som benyttes er normale stålfjærer er det imidlertid ingen ting i veien for å montere senkefjærer på biler med ACC slik jeg har gjort på min I sportsmodus endrer ACC også følsomheten på styringen. Helt rått ved aktiv kjøring da er jeg med! Tenkte på om man skulle handle brukt jeg;) men takk for nyttig info jan tore! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 3, 2008 litt forskjell på bilene eller merker du likheter på din 1975 Scirocco VS 2009 Scirocco ? 86-modellen er litt bedre enn 75-modellen og 09-modellene er enda bedre enn 86-modellen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 3, 2008 Håper dette blir mulig å få kjøpt snart da:D syns denne er FET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 3, 2008 Jeg prøvekjørte nye Golf (2.0 TDI) og Scirocco (1.4 TSI) i kveld. Synes ikke Sciroccoen nådde heeeelt opp, men det kan jo ha noe med det kjipe standardunderstellet å gjøre, som ga både meg og bilen høydeskrekk. Fikk ikke helt liten-morrobil-følelsen heller, men det kan jo være en tilvenning/tilpasningssak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 5, 2008 Fikk info i dag fra fabrikk om 160 TSI DSG: Produksjonsstart i januar. Vi vil da åpne for bestilling 1. januar Hvor mye ekstra vil det koste for DSG på 160hk? Var innom Møller Tromsø idag for det som skulle være en snartur innom for å se på Sciroccon. Det endte med 1,5 timer med endeløs sirkling rundt bilen, sitting i bilen, mye synsing og et prisoverslag fra en av selgerne. Jeg og lillebror leita bilen rundt etter grunner til å IKKE kjøpe bilen, men alt vi fant var at knappene til klimaen kunne føles litt "billig", og at 0,5l Colaflaske sto litt ustøtt i koppholderne. - Ellers var det bare DIGG! Jeg SKAL ha en slik etterhvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...