Noen bilder av nye Scirocco 3

Anbefalte innlegg

86-modellen er litt bedre enn 75-modellen og 09-modellene er enda bedre enn 86-modellen gitt :D

Ha alle bilene i 10 år og kom tilbake med synsing da! : smil :

(hørte det var besøk hos Auto E18...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye ekstra vil det koste for DSG på 160hk?

Jeg fikk svar på dette spørsmålet i en annen tråd.

Vil sansynligvis få et pristillegg på 15.000,- og det blir en 7-trinns kasse : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye ekstra vil det koste for DSG på 160hk?

Sannsynligvis ca kr 15.000,- ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Jessheim Auto og tittet litt. Fronten ytes ikke rettferdighet på bildene. Selv om den var original og så ut som den var på stylter så er den sinnssykt rå rett forfra. Vet ikke om jeg likte hekken helt, men det hadde funket hos meg likevel :) Bare så synd at den vanskelig lar seg kombinere med kjerring og to unger : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg får min den uka her :D Rising Blue :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om en salsarød utgave her i norge,vil gjerne se en live.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låg forran en hvit slik her en dag (kansje møller skøyen sin) Og det var trafikkfarlig, kjikka mer i speielen enn framover, så endte med at jeg slapp den forbi, og låg bak og studerte hekken i stede for, å må si jeg likte hekken mye bedre live!! Drømmebil dette:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde en 160 hk i dag. Syns ikke den gikk veldig bra, men det holder vel egentlig greit nok. :)

Spørs om jeg ikke blir nødt til å bestille en...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde en 160 hk i dag. Syns ikke den gikk veldig bra, men det holder vel egentlig greit nok. :)

: ja : God plan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og vurderer det samme.. skal innom forhandleren her imorgen og se om de enda har den. Ser også at det ligger 4 demobiler på finn.no, men syns ikke prisen forsvarer det å ikke velge utstyr og kjøre den inn selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd 122hk'ern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd 122 hk motoren i EOS, var ikke så aller verst egentlig, trodde den skulle være ganske død

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal noen bestille Vipergrønn da?? :D

RÅ farge live!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" Eta Beta felger med 235/30-20

Martin2.jpg

Martin1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sciroccoen fortjener mer enn 122 hk spør du meg,prøvd denne i A3,ble ikke veldig imponert,går bedre enn 1.6 sugis men det er det.Du får heller ikke DSG og 122 hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSG er for meg ikke interessant, men jeg syns ikke Corrado G60 med 160hk dro skinnet av pølsa heller. :)

Spørsmålet er egentlig om man må opp på 2,0 eller om det "holder" med 1,4 160hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det kommet originalstyling også.

stylepaket1_kl.jpg

stylepaket2_kl.jpg

stylepaket3_kl.jpg

stylepaket4_kl.jpg

Frontspoilerlippe: 1K8 071 609 GRU - 299€ (leppe)

Seitenschweller: 1K8 071 685 GRU - 499€ (sideskjørt)

Heckschürze mit Diffusor: 1K8 071 610 GRU - 329€ (bakleppe med diffusor)

Heckflügel: 1K8 071 646 GRU - preis unbekannt (spoiler/vinge)

Kilde: Scirocco08.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Votex? Ser snasent ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei nok styling der Marius. Personlig synes jeg biler med "splitters" på fangerene (mot hjulbuene) bør ha sideskjørt med profil i hele lengden. Ser det samme på Passat 3C Votex-stylingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSG er for meg ikke interessant, men jeg syns ikke Corrado G60 med 160hk dro skinnet av pølsa heller. :)

Spørsmålet er egentlig om man må opp på 2,0 eller om det "holder" med 1,4 160hk.

Har prøvd 1,4TSI 160 hk motoren i Scirocco med dsg og ble positivt overasket, føles kvikk og en motor som står til bilen. 2,0T er ikke SÅ mye vassere, men er klart en mer potent motor, spesielt oppi litt fart eller hvis man vurderer videre tuning.

Har ikke prøvd 122 hk i Scirocco, men i Passat st.vogn igjen med dsg og synes faktisk denne motoren imponerte stort ifm forventning. Går helt greit tilsvarende 1,9 TDI.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo bra ut det. Er ingen tvil om at bensinmotorene også utvikler seg. Skal innom Møller her i byen imorra, men tror ikke de er lystne på å låne ut den eneste demobilen de har nå på vintern..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det adaptivt understellet (ACC) har støtdempere som endrer demperkarakteristikk etter hva man velger; komfort = litt mykere og sport = litt stivere.

Skal man bytte til coilover er derfor ACC helt bortkastet å bestille. Siden fjærene som benyttes er normale stålfjærer er det imidlertid ingen ting i veien for å montere senkefjærer på biler med ACC slik jeg har gjort på min :)

I sportsmodus endrer ACC også følsomheten på styringen. Helt rått ved aktiv kjøring :D

Heter det ikke DCC? ACC er vel adaptiv cruise control?

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/technical_glossary/adaptive_cruise_control.index.html

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/dcc.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge betegnelser blir brukt faktisk, men DCC er nok den beste betegnelsen for ikke å forveksle med den avstandsregulerbare cruise controlen som du nevner ja ;)

DCC=Dynamic chassis control

ACC=Adaptiv chasssis control

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det kommet originalstyling også.

stylepaket1_kl.jpg

stylepaket2_kl.jpg

stylepaket3_kl.jpg

stylepaket4_kl.jpg

Frontspoilerlippe: 1K8 071 609 GRU - 299€ (leppe)

Seitenschweller: 1K8 071 685 GRU - 499€ (sideskjørt)

Heckschürze mit Diffusor: 1K8 071 610 GRU - 329€ (bakleppe med diffusor)

Heckflügel: 1K8 071 646 GRU - preis unbekannt (spoiler/vinge)

Kilde: Scirocco08.de

Ja takk, dette blir bestillt i dag tenker jeg, tralala

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.