#151 Skrevet Januar 5, 2009 Din snik! Får heller prioritere senk og hjul jeg tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 6, 2009 Da har jeg hatt noen timer i den nye roccoen, og førsteinntrykket er som følger: -Nydelig manuell 6-trinns -160hestern er sterk fra bunn, men det skjer ikke så veldig mye mer på topp. Virker som en veldig flat kurve. Merker godt når du kommer litt opp i fart at det "mangler" kubikk. Jeg syns motoren passet bilen, og på sommerføre er nok dette en veldig kvikk bil mtp bykjøring. -Sportslig lyd fra orginal eksos -Du hører hvinet fra kompressoren godt om du ruser litt turtall rundt 1000-2500 -Veldig gode og sportslige seter -To godt voksne karer får plass i baksetet, men det er begrenset beinplass og høyde under taket -lyden fra rcd510(?) er faktisk såpass ok at jeg ikke følte trang til oppgradering. Evt bare fylle ut med en aktiv sub. -God fremkommelighet på drittføret, flott at det går an å slå av esp. -Trass i god fremkommelighet tok jeg meg i å se for meg rocco med 4wd. -Veldig kompakt og stille, ikke knirkete som nye toyota'er og opel astra'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 6, 2009 Her er så min Ikke gjort stort med den enda men det kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 6, 2009 peen bil eskild , fått laga tråd enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 6, 2009 Nei har ikke lagd noe tråd enda : ) får vel få ræva i gir snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 8, 2009 Er det noen som vet om noen av spillerne du får i Roccoen fåes med Ipod/Iphone integrasjon? Bortsett fra media in-pluggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 9, 2009 Er det noen som vet om noen av spillerne du får i Roccoen fåes med Ipod/Iphone integrasjon? Bortsett fra media in-pluggen? Må ha Media-In plugg for å få til dette såvidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 9, 2009 Men blir det da full integrasjon? Eller fungerer den som en jack inn med lyd bare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 9, 2009 Men blir det da full integrasjon? Eller fungerer den som en jack inn med lyd bare? Full integrasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 9, 2009 Det er jo knall! Med filmer og alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 9, 2009 Det er jo knall! Med filmer og alt? Det tror jeg neppe, men ihvertfall sangtitler og det meste annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 9, 2009 Ifølge selger i Molde får du sett filmer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 9, 2009 Ifølge selger i Molde får du sett filmer også. Har aldri prøvd. Godt mulig han har rett. Forutsetter at du har RNS 510 ihvertfall vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 9, 2009 Vel, nå var det RCD510 jeg hadde i tankene, men film er uansett ingen prioritet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...