Bergen lokallag: Autoslalom

Anbefalte innlegg

Får vel ligge unna luten i dag og stille opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ut og ser på iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som altid mangen VAG biler på Autoslalom..

Syns det vart sakt ca 38påmelte og av desse var det 3stk VW og 1stk AUDI. og ein plass mellom 10-15 BMWer.

Så er ikkje mangen kjøreglade VAG medlemer i bergen.

 

Men var ivertfall kjempe vær på EIkås i dag så me stor trivdes ivertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som altid mangen VAG biler på Autoslalom..

Syns det vart sakt ca 38påmelte og av desse var det 3stk VW og 1stk AUDI. og ein plass mellom 10-15 BMWer.

Så er ikkje mangen kjøreglade VAG medlemer i bergen.

 

Men var ivertfall kjempe vær på EIkås i dag så me stor trivdes ivertfall

 

Ja. sant det. Hadde vært med om jeg hadde hatt bil til det. Men så det var noen "trege biler der og"

Hadde jeg vist det så hadde jeg nok hevet Loen`en utpå og for moro skyld.

 

Men var no ute og så på iallefall når du freste rundt i polo`en.

Du som kjøre Caddyen og el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle slengt meg utpå eg også visst bilen hadde vært fiks :) var ute å så på, enkelte satset jo skikkelig, han i den ene bmw'en fikk jo en bra tid på 55,67 eller noe sånt. litt stilig å se caddyen frese rundt på banen å krenge i alle mulige svinger :P hehe

 

skal ut å se på neste helg også er planen:) er det for alle da også eller er det kun for nmk bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle slengt meg utpå eg også visst bilen hadde vært fiks :) var ute å så på, enkelte satset jo skikkelig, han i den ene bmw'en fikk jo en bra tid på 55,67 eller noe sånt. litt stilig å se caddyen frese rundt på banen å krenge i alle mulige svinger :P hehe

 

skal ut å se på neste helg også er planen:) er det for alle da også eller er det kun for nmk bergen?

 

Det er åpent for alle:) Du trenger en godkjent bil og førerkort for å delta. Vet at det og er blitt øvekjørt under autoslalom:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.