#1 Skrevet April 19, 2008 Skulle en tur til ålesund i helgen, men da vi kom til Strumgjerde ville ikke bilen lenger. Er en 98 Golf GTI. Det som skjedde var at det virket som om bilen gikk dårligere og dårligere, før den plutselig bare døde ut. (over en periode på 2-3 min) Bilen går på tomgang, men om jeg er bort i gassen hopper den fra 800 til 1200 omdreininger konstant til jeg slipper gassen. Hva er det som kan vere galt? Jeg er i ålesund nå med en Mazda 2, mens Golfen tok retur til stryn og venter på at verkstedene skal opne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2008 Ville skjekket bensinmengdefordeleren, er et vanlig problem på disse bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2008 Ville skjekket bensinmengdefordeleren, er et vanlig problem på disse bilene. Nå har det seg slik at en 98 modell ikke har noen bensinmengdefordeler da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2008 Elektronisk gass-spjeld ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 Jeg vet ikke.. Kan det vere LMM? bilen har brukt mye bensin og gått dårlig den siste uka. Har LMM i bestilling da noen trodde det kunne vere derfor den brukte mye bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2008 Ville skjekket bensinmengdefordeleren, er et vanlig problem på disse bilene. hva er det og hvor sitter den?? : haha :Er ikke noe golf 2 dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2008 Noen som har en løsning på dette? blir vel til at jeg setter den på VW i morgen for feilsøking da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2008 Prøv den uten LMM tilkoblet og sjekk om det er den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2008 Da er det skiftet hallgiver og det funket bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...