#101 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Eg hadde også pling lyd på fk sett, men det var når det var masse belastning på høgre framhjul og venstre bakhjul, altså du kommer skeivt ut av ein oppover bakke. akuratt når bilen kom "rett" igjen så kom det eit pling bak, nett som noko datt på plass, vridde litt på fjæra og da gikk det fint uten lyd. og har holdt seg bra i noken måneder no. Mitt FK justerbart ble levert med "gummislange" på fjøra, og det settet fikk eg i høst. men blei usikker på om justeringen sku vert montert oppe, om det i det heile tatt er bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 3, 2009 Noe nytt, Håkon? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juli 9, 2009 Hei. Jeg har samme settet på min bil og har justeringa oppe og har kappet til gummipakningen som sitter der. Det funkerer perfekt. Men jeg hadde også klokke lyd i begynnelsen og fant ut at bolten oppe på bakdemperen ikke var skrudd ordentlig til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juli 9, 2009 Jeg har i mellomtia vridd fjøra bittelitt, og dette har hjulpet VELDIG. Bare en sjelden gang at jeg hører noe. Merkelig at det skulle utgjøre så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...