#1 Skrevet Oktober 4, 2004 Noen som vet hva felg dette er?? Tror den kunne blitt bra som pollert (med senterdeksel selvsagt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2004 Det var jo et knøttlite bilde, men det første som slo meg var "Renault". Jeg vet ikke helt hvorfor, for jeg kan ikke si at jeg kjenner den igjen umiddelbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2004 Har desverre ingen bedre bilder.... de har stått på en Opel såvidt jeg vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2004 Dårlig bilde dette her også, men kan det være denne type felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2004 Stemmer nok det... mener jeg tidligere har sett de referert til som Ronal GSI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2004 dæven.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2004 er vel billigere å kjøpe de der som ferdigkrommede hjulkapsler på BilXtra.. de var like fæle hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2004 Får gjør det du da Synes felgen øverst er tøff jeg, men hver sin smak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...