Trondheim lokallag: noen som skal på Lånke 26/4-08

Anbefalte innlegg

noen som har tenkt å ta turen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal: smil :: smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tenkt å ta turen...

hva skjer der da? vw-audi treff eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordmøre gatebil som ska ha vår treff;)

knall start på sommern det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

muligens jeg skal i vei, men da sitte på i en "feil" type bil.

Damen (bilen altså ) trenger en del TLC før den er klar for noe banekjøring igjen, Nye foringer , styreledd , ekspansjonstank , drivaksling . Er på tur i posten. Men morro på banen kan enn vel ha det lell hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg oppover, og sikkert flere og. Er det interessant for noen å møtes på feks bunnpris og kjøre samlet derfra ? :) Har såvidt snakket med Nordmøre om vi kunne stille der oppe sammen, så lenge vi kom i flokk burde ikke det være noe problem. Har vært friskt oppmøte (2000+ personer) på disse treffene før, så det kan lønne seg å være tidlig ute.

Link:

http://www.bilforumet.no/happenings/195224-v-rtreff-p-l-nke-26-april-2008-arrang-r-nordm-re-gatebilklubb.html

Har du tenkt deg ut på banen, Vegard?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult vis vi hadde drat samlet. ser får meg å dra i 08.30 fra byen jeg.: rolleyes får å få bra plass:): smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir en liten tur på meg også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg oppover, og sikkert flere og. Er det interessant for noen å møtes på feks bunnpris og kjøre samlet derfra ? :) Har såvidt snakket med Nordmøre om vi kunne stille der oppe sammen, så lenge vi kom i flokk burde ikke det være noe problem. Har vært friskt oppmøte (2000+ personer) på disse treffene før, så det kan lønne seg å være tidlig ute.

Link:

http://www.bilforumet.no/happenings/195224-v-rtreff-p-l-nke-26-april-2008-arrang-r-nordm-re-gatebilklubb.html

Har du tenkt deg ut på banen, Vegard?

banen må no prøves, lure litt på koss den e da - humpete eller ikke å korr humpete.

håpe den e litt kjørbar. får kjør etter forholda

hadde jo vært supert å kjørt i samlett flokk, men bør nok dra i rett ti skal vi inn og få ok plasser.

skulle egentli hatt en rekke med audi-vw dær;)

kanskje vi kunne avtalt no me nordmøre opp plasser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prata med nordmøre, men de kunne ikke gi oss noen "faste" plasser pga plassmangel.. Så vi måtte bare prøve å komme samlet så kunne de dirigere oss til nogenlunde samme plass.

Hva om vi møter på bunnpris Nidarvoll kl 8.30 da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prata med nordmøre, men de kunne ikke gi oss noen "faste" plasser pga plassmangel.. Så vi måtte bare prøve å komme samlet så kunne de dirigere oss til nogenlunde samme plass.

Hva om vi møter på bunnpris Nidarvoll kl 8.30 da? :)

På Møller en tur i dag Vidar ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det medfører vel riktighet ja.. du som jobba på vintervoll og ville benytte deg av klubrabatten? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det medfører vel riktighet ja.. du som jobba på vintervoll og ville benytte deg av klubrabatten? :P

Æsj, åssen visste du det :P (er vel Siemens, for ordens skyld)

Han kisen ville ikke godta 2006-kortet mitt, men 2007 kortet gikk selv om han lurte på om 2008-kortet ikke hadde kommet enda :)

Jævla fet den S2`n din forresten.

Følte meg litt sånn lasaron, gikk rundt der i skitne, oransje arbeidsklær mens alle de andre som ventet i køen så ut som direktører med pene, ordentlige klær.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi å skal ivei. Kommer ikke med min egen bil denne gangen,men med samboern sin skinnede nye a4;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg at flest mulig av de som skal oppover og møter på bunnpris i morgen så vi kan møte der oppe i samlet flokk.. :)

Tar også med skiltplater og klistremerker om noen vil ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg at de som skal oppover og har mulighet møter på bunnpris i morgen så vi kan møte der oppe i samlet flokk.. :)

Tar også med skiltplater og klistremerker om noen vil ha.

Da blir det avgang kl. 08:30 eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver iallefall på det, kan være en fordel å komme seg avgårde så tidlig som mulig. Om det ikke kommer så alt for mange før da kan en jo selvfølgelig vente litt, men tror ikke en skal drøye det så alt for mye pga mye kø. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når tid er dere på hell ca ??? kjøre fra steinkjer ca 07.45

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver iallefall på det, kan være en fordel å komme seg avgårde så tidlig som mulig. Om det ikke kommer så alt for mange før da kan en jo selvfølgelig vente litt, men tror ikke en skal drøye det så alt for mye pga mye kø. :)

Men er det noen som har snakket med Nord-Møre Gatebil da?

For de åpner jo ikke før klokka ti.

Tenker på om vi kunne fått slippe inn tidligere for å stille ut bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med presseansvarlig. Som jeg sa tidligere kunne de ikke love oss noen fast oppstillingsplass, de kunne vel ikke love det til noen. Tviler derfor på at vi kommer inn noe før, desverre.. Kan bare være greit å være tidlig ute om man i det heletatt vil komme inn med bilen, ifjor var det fullt inne på området en halvtime etter at de åpnet (De første ifjor var på plass en time før de åpnet portene) så igjen kan det være en fordel å være tidlig ute.. :)

I ren tradisjon kjører vi gamleveien så vi bruker vel fort 45 minutter innover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da sier vi halv ni da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er vel det som ble opplest og vedtatt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska prøv å møtt dokk på hell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne hatt to merker og ei skiltplate jeg, mangler det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Kim Nordbotn på forumet tar turen vi også, men vi kjører ikke før i 12-tiden, pga at jeg er på nattskift nå :P

Er vel kanskje håpløst å finne en fornuftig parkeringsplass om man kommer så sent?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.