Bensinpumpe 10vt med datasprut?

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om jeg kan bruke den orginale bensinpumpa som sitter på coupe quattro til hiddenspruten jeg snart handler inn? Hk antall er i første omgang 300 +-! Den gir vel ganske høyt trykk gjør den ikke: klø :??

Vennlig hilsen

Jesper Graff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Lurer på om jeg kan bruke den orginale bensinpumpa som sitter på coupe quattro til hiddenspruten jeg snart handler inn? Hk antall er i første omgang 300 +-! Den gir vel ganske høyt trykk gjør den ikke: klø :??

Vennlig hilsen

Jesper Graff

Ikke lengre 400 kjørbare? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lengre 400 kjørbare? ;)

Joda: smil : Men må ta ting i litt stigende grad vettu mr;) hehe! Jeg begynner å bli gira på å få starta opp snart:p hehe

Men de kjem, det kjem!!!

JG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed at pumpa på urquattroen leverer ganske godt med bensin, så får å kjøre rundt med 300 + tror jeg ikke at det er noe problem.

Jeg bytter ikke på min enda !!

Stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed at pumpa på urquattroen leverer ganske godt med bensin, så får å kjøre rundt med 300 + tror jeg ikke at det er noe problem.

Jeg bytter ikke på min enda !!

Stian

Jammen da prøver jeg vel med den i første omgang! Men lukter 044 pumpe når jeg skal passere 400+++++! Men er dissa penga da:P hehe:)

Takk for svar

JG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.