#1 Skrevet April 19, 2008 Hei Lurer på om jeg kan bruke den orginale bensinpumpa som sitter på coupe quattro til hiddenspruten jeg snart handler inn? Hk antall er i første omgang 300 +-! Den gir vel ganske høyt trykk gjør den ikke: klø :?? Vennlig hilsen Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2008 HeiLurer på om jeg kan bruke den orginale bensinpumpa som sitter på coupe quattro til hiddenspruten jeg snart handler inn? Hk antall er i første omgang 300 +-! Den gir vel ganske høyt trykk gjør den ikke: klø :?? Vennlig hilsen Jesper Graff Ikke lengre 400 kjørbare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Ikke lengre 400 kjørbare? Joda: smil : Men må ta ting i litt stigende grad vettu mr;) hehe! Jeg begynner å bli gira på å få starta opp snart:p hehe Men de kjem, det kjem!!! JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Jeg har fått beskjed at pumpa på urquattroen leverer ganske godt med bensin, så får å kjøre rundt med 300 + tror jeg ikke at det er noe problem. Jeg bytter ikke på min enda !! Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 Jeg har fått beskjed at pumpa på urquattroen leverer ganske godt med bensin, så får å kjøre rundt med 300 + tror jeg ikke at det er noe problem.Jeg bytter ikke på min enda !! Stian Jammen da prøver jeg vel med den i første omgang! Men lukter 044 pumpe når jeg skal passere 400+++++! Men er dissa penga da:P hehe:) Takk for svar JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...