#1 Skrevet April 20, 2008 Er det mange herifra området som skal på vålertreffet 23-25 mai? Jeg skal vertfall nedover, og jeg tror det er en del andre også som skal.. Vertfall en liten gjeng her ute i avsidesliggende havgap:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Er det mange herifra området som skal på vålertreffet 23-25 mai? Jeg skal vertfall nedover, og jeg tror det er en del andre også som skal.. Vertfall en liten gjeng her ute i avsidesliggende havgap:) GATEBIL. neitakk:) blitt altfor stort for min del, og ikke er det gøy å kjøre heller når banen er så stappfull av biler som skal sladde sidelengs i 40-50km/t:) Men goodtriiipp til dere som skal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 GATEBIL. neitakk:) blitt altfor stort for min del, og ikke er det gøy å kjøre heller når banen er så stappfull av biler som skal sladde sidelengs i 40-50km/t:)Men goodtriiipp til dere som skal:) Har du kjørt på gatebil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Skal du nedover da Alec? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2008 Skal du nedover da Alec? Næh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2008 Næh Kjedlig du da:p Virka som det e veldig få som skal her ifra klubben vertfall.. Einaste treffet ej rekk, så ej må vel berre nytte sjangsen:) Septembertreffet me rekk ej forhåpentligvis, men ingenting e sikkert enda:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...