Frontfanger Polo vs. Caddy

Anbefalte innlegg

Satt å kikka litt etter noe greier til caddy'n igår, og fant en side som hadde mye rart. Men er ikke dette Caddyfrontfanger? Og hva slags leppe sitter på den, ser ut som VR6 leppe? Men passer den over på Caddyfanger'n?

89de6d24d1f038668c35_large.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt å kikka litt etter noe greier til caddy'n igår, og fant en side som hadde mye rart. Men er ikke dette Caddyfrontfanger? Og hva slags leppe sitter på den, ser ut som VR6 leppe? Men passer den over på Caddyfanger'n?

 

Ser ut som noe Seat-greier med en Golf3 vr6/GTI-leppe på: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som noe Seat-greier med en Golf3 vr6/GTI-leppe på: klø :

 

Fanger'n er hvertfall helt lik som Caddy'n min.. Men speila der tilsier jo Polo eller Golf3 ? Og man ser jo at det er bakdører/vinduer så er jo en 5seter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en Seat Cordoba og i bla Danmark fikk du også kjøpt Polo Classic

800px-VW_Polo_Classic.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en Seat Cordoba

 

Åja... Men fanger'n der er helt lik som Caddy'n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha forstått at du kan bruke frontfangere i fra Seat Cordoba til Caddy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig..Tenkte mest på den leppa som er på jeg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seat Ibiza/Cordoba/Inca og VW Polo Classic/Polo Variant/Caddy bruker samme fronten. Det er designmessige forskjeller på de originale støtfangere, griller etc, men "hardware" er det samme på disse bilene.

 

Det er det derimot ikke på Polo 6N/6N2, eller Skoda Felicia/Pickup/VW Caddy Pickup*, disse er totalt forskjellige.

 

*Skoda Pickup ble også solgt som VW Caddy Pickup på enkelte markeder, ikke i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seat Ibiza/Cordoba/Inca og VW Polo Classic/Polo Variant/Caddy bruker samme fronten. Det er designmessige forskjeller på de originale støtfangere, griller etc, men "hardware" er det samme på disse bilene.

 

Det er det derimot ikke på Polo 6N/6N2, eller Skoda Felicia/Pickup/VW Caddy Pickup*, disse er totalt forskjellige.

 

*Skoda Pickup ble også solgt som VW Caddy Pickup på enkelte markeder, ikke i Norge.

 

Og hvor stammer den leppa fra som er på bildet da? Er det fra Golf GTi/VR6 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som den VR6 spoileren passer. ser ut som den blir for kort på siden.

Har caddy stående her og x antall VR6 spoilere. så jeg lurer på om jeg skal teste en i morgen.

Men så er visstnok ikke de spoilerne til golf og vento like etter det jeg har hørt. Men trodde vento og golf hadde samme fanger.

Har solgt ett par VR6 spoilere til folk med vento og de har sendt de tilbake pga at de ble for korte på siden.

 

Men skal ut og sjekke dette i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leppa på bildet ser ut som en modda VR6.

 

Det enkleste å tilpasse Polo 6K-fangeren er leppa til den første utgaven av Seat Ibiza Cupra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf VR6 leppa passer ikke. Denne blir 7,5 cm for kort på hele lengden.

Har akkurat testet dette nå. Fester og slikt var selfølgelig ikke helt samme sted men det hadde ikke vært noe problem. Problemet blir lengden. er jo ikke akkurat pent at den slutter litt over 3 cm før fangeren mot hjulet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf VR6 leppa passer ikke. Denne blir 7,5 cm for kort på hele lengden.

Har akkurat testet dette nå. Fester og slikt var selfølgelig ikke helt samme sted men det hadde ikke vært noe problem. Problemet blir lengden. er jo ikke akkurat pent at den slutter litt over 3 cm før fangeren mot hjulet.

 

Kanskje leppa fra tidlig vento VR6 passer? Den er over 3 cm lengre mot hjulet enn det golf VR6 leppa er.

Jeg prøvde nemlig en slik leppe på golfen og den stakk langt forbi fangeren på siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje leppa fra tidlig vento VR6 passer? Den er over 3 cm lengre mot hjulet enn det golf VR6 leppa er.

Jeg prøvde nemlig en slik leppe på golfen og den stakk langt forbi fangeren på siden

 

Graver du fram en til ? :D

 

Festene er ikke noe problem. Tec7 fikser alt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Graver du fram en til ? :D

 

Festene er ikke noe problem. Tec7 fikser alt..

 

Møller har sikkert ;)

Jeg var så heldig at ett klubbmedlem hadde vento og trengte leppe så vi "bytta" slik at jeg fikk hans som var til golf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har sikkert ;)

Jeg var så heldig at ett klubbmedlem hadde vento og trengte leppe så vi "bytta" slik at jeg fikk hans som var til golf

 

Gidder ikke kjøpe om jeg ikke veit ;) heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis den er over 3 cm lenger så går det..

Det er bare lengden som er problemet.. resten er enkel modifisering.

 

Må prøve og få sjekket opp dette ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf vr6 passer i hvertfall ikke i lengden på passat fanger. driver og skjøter min nå. ble vel rundt 3cm for kort.

 

23042008397_G.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.