Hjelp med en vakumslange på Golf 2

Anbefalte innlegg

Styrer med en vakumslange på en Golf 2 `85 mod, 1,6. Husker rett og slett ikke hvor den skal kobles til i den andre enden. Den ene ender er kobler på luftfilter boksen og den andre skal "kanskje" et sted på forgasseren? Noen som kan hjelpe meg med dette? Gjerne en forklaring eller bilde. Bilen sviver utrolig dårlig. Det smeller og den klarer nesten ikke å gå på tomgang. Alt dette skjedde etter at jeg hadde demontert lutfilter boksen og skulle kikke på forgasseren. Vet ikke hvor stor betydning denne slangen har for at den sviver så dårlig som den gjør, men greit å få den på plass.

Takker for alle svar.

Legger vet et bilde av slangen og motoren.

slange.jpg

motor.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sviver 100% nå. Fikk hjelp av en "lofotværing", kamerat, til å finne ut hvor slangen skal kobles til. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen sviver 100% nå. Fikk hjelp av en "lofotværing", kamerat, til å finne ut hvor slangen skal kobles til. :)

Som dere sikkert fant ut så skal den i bakkant på forgasseren mot torpedoveggen, nederste nippelen mener jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.