Anbefalte innlegg

Som topic sier, så fungerer ikke setevarmen min. Den har ikke fungert så lenge jeg har hatt bilen. Noen som har formeninger om hva som kan forårsake dette? Fant forøvrig en halvmåne-formet, hvit bit, med to ledninger, som lå løst bak CD-spilleren? Kan dette høre til kontrollen til setevarmen? Eller? Sikringene er fine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert varmesete elementet som er sundt.

Var det på Polo'en min:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røk på boraen min også. Var så dum at jeg skulle hente noe i gulvet bak i bilen, så satte kneet rett ned i sete foran. Fikk sikkert brudd på elemetet noe sted. Pass på så ikke samme skjer til deg også. Da jeg testet setevarmen etterpå ble det svidd hull i sete mitt. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster mye å bytte, sikkert? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok kvelden på setevarmer'n i Caddy'n min å. Ble borte etter jeg satte kneet i setet faktisk.. Så det er nok stor sjangse for det ja!

Si fra hvis du finner ut pris på elementet da? Trenger nytt jeg å :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen på elementet er vel rundt 1000 lappen kanskje? Var i alle fall det da jeg sjekka ut på min Polo 6n, er som regel elementet som ryker, og det er ofte kneet i sete som fororsaker det jah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne tråden litt jeg. Sliter med en Golf IV som har gåen varmesete på førersida. Periodevis har det virket avogtil men nå er det helt dødt. Har dere noen forslag til hva som kan være gåent? Er det elenemtet eller dårlig kontakt kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du gidder kan du plukke det ut fra setet.. Så er det nok bare å lodde på de punktene som er knekt av. Gjorde det på gaml audi'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk ikke jeg har opplevd en Polo 6N eller 6N2 der setevarmen faktisk virket :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.