Anbefalte innlegg

har et problem.: bråk :

bilem min kuter på 3900omdreininger og jeg fattrer ikke hva det kan være: klø :: klø :: klø :.

noen som har hatt samme problemet og kanske vett hva det er som forårsaker dette problemet.

er en wr 10vt motor 2144cc......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noe av det samme problet selv faktisk, er den sånn uansett om det har fullgass el halvgass a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja på 3900omd så bare brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr og ikke noe mer og det er så ,iriterene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil den ikke mere i det hele tatt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er som ei sperre kobler inn og da er det helt dødt. Den stopper ikke men den går overhodet ikke over 3900. Vet ikke og det er mulig at det er lamdasonden???

Akkurat når det begynte, gikk den over 3900 på 5 gir., men nå gjør den ikke det mer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lurt litt på lambda jeg også men er ikke helt sikker, kan kanskje være pluggledning også. min går over 4000 men er ikke mye villig da,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangel på bensin? sliten pumpe? hvordan er "draget" frem til 3900 da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fungerer helt normalt opp til 3900 merker ike forskel fra før til nå. Og plugledningene en helt nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sånn hos meg også. jeg har ny pumpe og nytt bensinfilter. lurer litt på coilen da? om den er gåen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tat wastgaten i tusen bilte og etter d funka allt normalt igjen. hmmm....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønte ikke helt hva du skrev her per-erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.