#26 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold Tror jeg skjønner hva du mener ja, men mener den er et bedre alternativ en Seidl fronten.. Penest front på B3/typ89 når det gjelder uoriginalt syns jeg er ABT fronten ( er vel mye lik kamei fronten ) ABT-fronten? Show mee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 12, 2004 Tror det er denne det er snakk om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 12, 2004 Hmm, er ikke den heller Kenneth.. Den jeg tenker på er veldig lik denne : Unntaket er at den jeg tenker på er litt mer "jevn" foran + at det er en hel fanger... Finner den ikke på nettet, mulig det ikke er ABT ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 12, 2004 Den siste her er fra Kamei, hvis jeg ikke tar helt feil. Fin sak! edit: så jo nå etterpå at det faktisk står Kamei nederst på leppa der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...