#1 Skrevet April 20, 2008 Jeg har montert sånn fjernbetjent sentral sak på en eldre audi med vakum sentrallås. Det var en uroginal sak som bare satte mellom ledningene og styreenheten/pumpa til vakumet. Noen som har en ide om hvor det går an å få tak i og om det funker på alle vakum sentrallåser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2008 Har montert Speedy fjernstyring på min Audi, funker fint det. http://www.radiokatalogen.no/default.asp?pgid=7 Kan ikke se noen grunn til at de ikke skulle virke på alle systemer som har noe form for styresignal inn på pumpa/sentralen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2008 Votex var det nok du brukte. Får du tak i på Møller. Ettermontering på Audi 80, C4 etc. samt noen A4. Har ikke forsøkt andre produkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2008 Har Votex på min og et par kompiser har på S2 og Audi 80. Kjøpt hos Møller, funker gull! Ca 1500 kr tror jeg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2008 hmm. skal høre med hu surrehue på delelageret som mente det ikke gikk ann å få tak i orginalt. skal se hva jeg finner, ellers så blir det en tlf si s&b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2008 Tja...original er den jo strengt tatt ikke selvom den selges hos Møller. Blir en ekstra betjeningsbrikke på nøkkelknippet ala fjernkontroll til defa alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2008 Speedy selges forresten også hos Møller, men er som regel litt billigere å handle direkte hos importøren som i dette tilfellet er s&b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2008 Ringte også å spurte møller om ettermonteringskit. Jeg visste de solgte med fikk til svar: "uhhh, øøøøømmm.. Det har vi aldri montert. Vi bruker å montere defa fjernsendere med alarm". Så jeg ble litt irritert å måtte lete fram delenummer selv. Da var det ingen problem. Ikke original del nei, men har delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2008 men er det delnummer til audi? Er det samma på corrado eller golf2/3?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...